when in Rome

mitt och jessicas hotellrum
spanska trappan
italiensk gelato

Delar upp alla bilder från Italien då jag har för många. Jag var iallafall i Rom, huvudstaden - tillsammans med mina päron och Jessica. Vi såg några sevärdheter, shoppade och åt!! lite liknande förra årets resa till Barca men såklart extra kul när Jess var med. Rom var iallafall en otroligt fin stad!!!

Mot Italien

2014-07-24 @ 02:58:00

Hej!!! Har sjukligt bråttom egentligen, måste sova..... Om ett par timmar åker jag och min bästisfestis till Rom!! Kommer hem på söndag och berättar mer. Gn darls hoppas ni mår bra x

halv åtta hos mig

2014-07-21 @ 00:39:47

förrätt - grekisk sallad
huvudrätt

efterrättttt (väldigt svensk hehe)

världens finaste ♥ ♥

Jag bjöd hem mina tjejer på en uppskjuten halv 8 hos mig i torsdags. Grekisk afton!! very cozy med bästa sällskapet. Efter maten plockades filtar, ljus och chips fram, jag och Jessica satt ute halva natten innan vi blev trötta. Jag älskar dessa tre så mycket! x

bästkusten

resor

2014-07-16 @ 01:57:00

alla 3 fick fiiina arm/fot-band i ''våra färger'' av eve som nyss varit i turkiet♥ jag och jess matchade lite så
världsmiddag

Vi åkte ju somsagt ut till Eves stuga förra veckan. Den ligger i Grundsund och det är asmysigt där!! Vi var där förra året också men denna gången själva + att Tilda var med en natt också. Vi badade hur mycket somhelst, både dag och kväll/natt, grillade, solade och bara levde. Tyvärr slutade det mindre kul andra natten då Jessica väckte mig och mådde illa, mer detaljer behöver jag inte gå in på men både hon och jag mådde sämst hela sista dagen, typ matförgiftning eller liknande. Vi solade och badade lite ändå innan vi bestämde oss för att åka hem på kvällen med bussen som tog lång tid, men det var ett bra beslut haha. x

crazy something normal

2014-07-13 @ 20:41:00

alla bilder är tagna av jessica (elr ja av hennes mobil, så mycket bättre kvalitét...)

Här har ni 4 bilder ifrån veckan. Det var min första sommarlovsvecka efter jobbet, nu börjar några av mina vänner jobba så vi utnyttjade varje dag ganska bra. Jag och J paddlade kanot med hennes kusin m.fl, rätt jobbigt men kul, sen grillade vi och badade på Sikhall. Sen någon dag åkte vi till Göteborg, åt mat, frozen yoghurt och köpte massa godis. På tisdagskvällen åkte vi ut till Eves stuga och stannade i två nätter, kommer nog några få bilder senare. I fredags möttes vi på en pizzeria och tjatade i några timmar, och till sist åkte jag och J till Grebbestad karnevalen igår, blev bara några timmar pga bussar men det var kul!! Var hemma vid halv 4-4 efter 2 h 40 min buss med jävligt mkt folk men utan Jessica haha. Idag har jag varit i Uddevalla för en fika och sedan på torp med mam & pap, nu ikväll åt vi supergod middag och min söndagskväll ska fortsättas med sims!!! så sugen haha.
Ha det bra loves x

fyra

new in

2014-07-02 @ 23:30:00

bikini som jag ville ha i blått som tog slut hela tiden... fin ändå - wonderland/nelly.com
odd molly-blus från milk&honey
 strandtunika/beachdress whatever - wonderland/nelly.com
mjukisshorts<3 från svea köpta på svea

Har egentligen ganska många sånna här ''new in-bilder'' eftersom att jag inte har visat något på jäkligt länge, men tar de 4 senaste från denna veckan från en beställning & ett gbgbesök.